FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Dla graczy w CoD Strona Główna
->
Recenzja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wstęp
----------------
Przywitaj sie
Opis CoD
Menu Główne
----------------
Galeria
Download
Poradniki
----------------
Kolorowe Nicki
Animowane Nicki
Komendy
Robienie bindów itd.
CoD 1
----------------
Recenzja
Mapy
Klany
Rodzaje broni
Serwery
CoD Uo
----------------
Recenzja
Mapy
Klany
Rodzaje broni
CoD 2
----------------
Recenzja
Mapy
Rodzaje broni
Klany
CoD 3
----------------
Galeria CoD'a 3
Opis
Mapy
Cheaty
----------------
Kącik cheatera
Out Topic
----------------
O wszystkim
CoD 4
----------------
Recenzja
Mapy
Rodzaje broni
Klany
Filmiki
----------------
Cheaty
Jumpy
II Wojna Światowa
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
aceventura
Wysłany: Pią 14:02, 26 Sty 2007
Temat postu: Recenzja CoD 2
Oczekiwaliśmy na tę grę blisko rok, nasze apetyty zaostrzały się wraz z nowymi zapowiedziami, screenami i filmikami., wreszcie jednak nastąpiła premiera Call of Duty 2, co prawda do nas gra dotarła 2 miesiące później, przez problemy na linii ACTIVISION – LEM, aczkolwiek wyczekiwany moment premiery miał miejsce 14.12.2005 r.
Podobnie jak w pierwszej części Call of Duty, gra została podzielona na oddzielne historie składające się z kampanii: radzieckiej, brytyjskiej oraz amerykańskiej. Przed premierą krążyły plotki, że w sequelu CoD pojawi się również kampania niemiecka, jednak ostatecznie plotka została zdementowana i w grze Single Player nie wcielimy się w podopiecznego Adolfa Hitlera. Jedną z innowacji w grze jest poszerzenie teatru działań na okres 1941 – 1945 r. Dzięki temu możemy uświadczyć walk o El Alamein, Matmatę oraz El Dabę. Nowością w rozgrywce jest usunięcie paska energii, teraz trzeba polegać na zachowaniu naszego wojaka, który po przyjęciu paru kul zaczyna tracić oddech i skacze mu puls, a na ekranie pojawia się napis: „Kryj się! Jesteś ranny!”. W sequelu ulepszono również AI zarówno wroga, jak i naszych kompanów, teraz nasi przeciwnicy poszukują lepszych pozycji do prowadzenia ostrzału, rzucają po kilka granatów (stąd pewne ułatwieni – wskaźnik położenia granatów, który znajdziemy w grze) i zaciekle szukają sposobu aby nas zabić. Podobnie ma się sytuacja z naszymi towarzyszami, którzy na każdym kroku informują nas o nadchodzącym zagrożeniu i pozycji wroga. W trakcie gry ciągle słyszymy okrzyki naszych kolegów typu: „Wróg po lewej!” albo „MG42 na drugim piętrze w prawym oknie!”. Generalnie tryb pojedynczego gracza jest podobnie jak w Call of Duty bardzo szybki, efektowny i nie pozwala się nudzić. Sequel jednak odziedziczył największą wadę „jedynki” – jest bardzo krótki – kiedy maksymalnie skupimy się na grze i wczujemy w klimat rozgrywki okazuje się, że niespodziewanie oglądamy napisy końcowe.
Multiplayer, czyli tryb, który gra oferuje oprócz wspomnianego wyżej Single Player, prezentuje się bardzo podobnie jak ten z poprzedniej części Call of Duty, z wyjątkiem tego, że tutaj nie doświadczymy walki za pomocą pojazdów, co było ideą Call of Duty United Offensive. Z uwagi na przystosowanie gry do możliwości XBOXA 360, tryb multiplayer ma charakter konsolowy. Podczas sieciowej rozgrywki napotkacie nowe bronie, m.in. Grease Gun, Shotgun, a także nowe mapy związane z trybem Single Player. Jeżeli przyzwyczailiście się do map z wcześniejszych części Call of Duty to zapewne dobrą wiadomością będzie dla Was to, że większość z nich znajdziecie również w sequelu.
Cała konstrukcja gry opiera się na nowym, autorskim silniku, który oferuje znacznie lepszą grafikę niż w poprzednich częściach gry. Co ciekawe jeżeli Wasz PeCet nie miał problemów podczas gry w CoD, to bez obaw możecie instalować drugą część, pod warunkiem, że Wasza karta graficzna obsługuje shadery. Twórcy gry tradycyjnie już pokazali klasę przy realizacji dźwięku i muzyki, które są wręcz perfekcyjne. Każda broń brzmi tak jak powinna, z głośników dochodzą fenomenalne odgłosy walki, a muzyka idealnie komponuje się z klimatem.
Podsumowując Call of Duty 2 pretenduje do miana najlepszego FPS’a 2005 r. i ma spore szanse na osiągnięcie tego tytułu. Gra spełniła oczekiwania fanów i ewoluowała w stosunku do poprzednich części w dobrym kierunku. Jeżeli nie miałeś styczności z tą serią to pamiętaj – Obowiązek Wzywa!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Army Design by
mfs9 - Strik9
Regulamin